perjantai 2. maaliskuuta 2012

Vyötarjontaa

Ihastuinpa taas yhteen McQ vyöhön. Tai siis ihastuin jo aiemmin, mutta kun se vieläkin roikkui alessa niin lempi roihahti uudestaan. Tästä inspiroituneena etsiskelin muitakin vöitä näin kevään kynnyksellä, kun kohta voi paksut neuleet heittää hattuhyllylle.


Pahoitteluni kuvien rumuudesta, silmät vähän ristissä. Joka tapauksessa, tämä Alexander McQueenin ihanuus olisi aivan ihana löysän mustan pikkumekon ryhtiliikkeenä. Juuri oma kokokin jäljellä. Lähtökohtaisesti ärsyttää vaan maksaa toimituskuluja 15 eur yhdestä vyöstä, joten odotan kieli pitkällä, jospa työkaverini keksisi Yooxista taas jotain tilattavaa.



Tämä puolestaan on aivan ihanan värinen. Tosin en oikein ymmärrä, miksi tuossa lukee light brown? Mun mielestä toi on nudepinkki.



Tämä taas on suht basic, mutta toimisi farkkuvyönä, etenkin jollakin hieman erityylisellä kuin minä.



Tässä Pepe Jeansin vyössä on kivaa boho-henkeä. Ei jälleen ihan nappivalinta mulle, mutta aivan ihana vaikka folk-henkisen mekon päällä.


Tässä ehkä alennusprosentiltaan suurin, eli Lanvinin vyö. Saatavilla myös musta, mutta tämä "light brown" eli anteeksi nyt vaan nude on mun mielestä ihanampi. Mutta mulla onkin tämä nudeneuroosi.


Tämän DvF:n vyön puolestaan nappasin Outnetin sivuilta, kun tässä on jotain tosi veikeetä. En yleensä tykkää eläinkuosista missään muodossa ja onhan tämäkin suhteellisen arveluttava kun on oikeaa käärmeennahkaa, mutta kyllä mä näkisin tän khakimekon kaverina.

Eli ei muuta kuin kiristämään vyötä kevään kunniaksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti