sunnuntai 15. huhtikuuta 2012

No hulluillaan nyt sitten!

Joka kerta kun hullujen päivien esite ilmestyy, on sitä pakko alkaa selaamaan. Siitäkin huolimatta, että vuosi vuodelta koko hullujen päivien överikonsepti alkaa etomaan enemmän ja enemmän, ja muutenkin olen espoolaistunut niin pahasti, että pihan laittaminen on suurempana mielenkiinnon kohteena kuin hulluilla päivillä ryysiminen.

Don't get me wrong, shoppailuviettini ei ole kadonnut mihinkään, mutta ehkä kerma-ahterini on levinnyt entisestään, koska en vain jaksa enää nähdä hullujen päivien vaatimaa vaivaa.

Siitä huolimatta nyt mietin näitä tuotteita ostettavaksi tämän kevään hullutuksista - onneksi oon työmatkalla torstain ja perjantain, eli voin valita vaan keskiviikon ja lauantain tuotteista.


Esitteessä oli paljon kivoja mekkoja, mutta jostain syystä tää riikinkukkomainen kuviointi valloitti mun sydämen. Tää mekko olis tosi kiva, hillitty ja piristyvä samaan aikaan


  

Tekisi mieli investoida fuksianväriseen ulkoilutakkiin. Olisi vähän pirteämpi koiraa ulkoiluttaessa :)


Siitäkin huolimatta, että tää on mun mielestä yks maailmankaikkeuden jäätävimmistä mainoskuvista (toi suu vaan häiritsee mua!!!) niin oon jo hetken halunnut raitajerseyjakkua, tää olisi siis aivan ihana!! Mun lempparijakku on nimittäin se RL:n tummansininen jerseyjakku, eli pitäisi samaa matskua saada lisää!


Mulla on yhet mustat Lacosten kangastossut ja ne on aivan superhyvät, tosin ovat ehkä vähän erikoisemmat kuin nuo tuossa ylhäällä, mutta valkosia kangastossuja tarvitsee aina, ja toisaalta noi fuksiat olis ihanan piristävät farkkujen kanssa.


Ja taaaaaaaaas ballerinoja. Mutta näissä on kiva toi punospohja. Haluaisin oikeastaan nää molemmissa väerissä, mutta täytyy katsastaa paikan päällä kumpi vie sydämen. I find myself torn.


Musta toi beige Lexingtonin tyyny vois sopia partsille toiseksi tyynyksi. Oon haaveillut sinne jotain toista tyynyä joka olisi saman henkinen mutta selvästi erilainen kuin se Biancon tyyny, jonka tuossa aiemmin esittelin. Tämä Lexington voisi olla juuri sitä Sitäpaitsi meillä on hakusessa sohvaryhmä myös pihalle, sinnekin tuollaiset sopisi ihanasti. Täytyy päästä hypistelemään.

Noniin, eli se alkuetominen on jo muuttunut pieneksi tarjoushaukkainnostukseksi. Kaipa se on taas hulluille päiville mentävä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti