tiistai 28. helmikuuta 2012

Ballerina-angstia

Niin siinä sitten kävi, että pakkohan tuo salkku oli ostaa. Etenkin kun JR sanoi sen olevan kiva ja pienen muminan jälkeen myönsi, että ansaitsen sen (mistä? sitä ei tarina kerro), niin johan luottokortti taas soi.


Toimituskulut ovat Asoksessa ihanasti ilmaiset, jos ottaa standard deliveryn (express delivery olisi ollut täällä PÄIVÄN aikaisemmin ja maksanut 14 eur...). Jippii, tätä odotellessa.

Mutta sitten itse asiaan. Nimittäin samassa ostoskorissa ehti jonkin aikaa majailla kahdet samanlaiset ballerinat, mustana ja nudena. Kokonahkaiset ja hinta vain 31 eur, perfect!


Sittenpä erehdyin lukemaan tuon tekstin, "low cut vamp", ja kuinka ollakaan tajusin katsella kenkiä toisestakin kulmasta:



Ja tuostahan sen näkee, varpaat eivät jää nimeksikään peittoon! Tämä sama ongelma on tullut useamman kerran vastaan, kun olen sovitellut ballerinoja. Mun mielestä on typerän näköstä että varpaiden välit, "viivat", näkyvät. Mulla kun on vielä pitkät luikerovarpaat, niin se ei ole kaunista. Enkä nyt oikein ymmärrä, että jos ballerinojen tarkoitus on peittää varpaat niin miksi ne peittää vain puolet varpaista? Jäivät sitten muuten söpöt ballerinat ostamatta.

Mutta voisiko joku ystävällisesti valaista, mitä minä lähes kolmekymppinen mummo en nyt käsitä?

2 kommenttia:

  1. Oliskin luikerovarpaat... Mulla on oikein possunpullerot varpaat, näyttää kun olis pyllyvaot jaloissa. Sanomattakin selvää, ettei pyllyvakoja kuuluisi minunkaan mielestäni esitellä, edes jaloissa. Ihme trendejä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mä luulin että oon tipahtanut täysin tästä maailmasta kun mun mielestä tollaset ballerinat ei toimi. Ja tulee laihoistakin pyllyistä pyllyvaot :D

      Poista